10 Mart, 2008

işte sıkı google araştırmacıları

Arada sırada site istatistiklerini kontrol ederken bu sefer çok ilginç bir anahtar kelime dikkatimi çekti hani sevgililer günü dolayısıyla biraz duygulandık dersek de bana ilginç gelen google da "aşk" anahtar kelimeden bu ay 28 ziyaretçi gelmesiydi. Ben de bir baktım bu kelimeyle benim site çıkmıyor (şuan için). Eğer siz matematiksel aşk isterseniz hep beklerim. Bu konuyu niye yazma gereksinimi duydum derseniz;
Aşk güzel bir duygu ama bu kadar zahmet çekip saatlerce arama motorlarında, internette arayacağımıza belki burnumuzun ucunda bizi bekliyordur. Elimizdekilerin kıymetini bilelim birbirimizin kalbini kırmamaya çalışalım ve dahası eğer araştırma yapacaksak bence bu bilgi olmalı duygularımızı gerçek hayatta ifade etmekten çekinmeyelim.

Hiç yorum yok: