03 Aralık, 2007

cisday.com'a bir folow

Ah şu atasözler de olmasaydı halimiz duman olurdu. İnternette gezinirken gözüme çarpan bir yazı bana ' Elalemin ağzı torba değil ki büzesin ' atasözünü hatırlattı. Yazıyı daha önce gördüm yoğunluktan cevap verecek durumda değildim. Bu cevaba hakkımda atılan iftiraya hakkımı savunmak diyeyim. Arkadaşımızın yaptığı yargısız infaz bir insanı tanımadan etmeden onlar hakkında yıkıcı yorumlar yapmak. Halk arasında buna iftira derler. Beni tanıyanlar zaten nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilir. Benim gönderdiğim e-postadan rahatsız olmuş bu doğaldır ama rahatsızlığını iftira atarak değil bana bildirmesi ya da spam bildir deyip e-posta servisine bildirmesi daha yerindeydi. En azından e-posta gönderdiğimde artık kara listeye düşecektim. Herkes kendi içindekini yansıtır diye düşünüp bu konu hakkında hiçbir şey söylemeden geçiyorum.

Yanlış anlaşılmaya iten davranışım neydi acaba?E-posta gönderdiğim kişiler benim dostlarım ve beğeniyle bloglarını okuduğum blog yazarlarından bazılarıydı. Sözü şu şekilde kullanmam gerekirdi;
"Beğeniyle takip ettiğim blog yazarları, “okuyucularıma teşekkür yazımı” sizinle de paylaşmak istedim"

Bir diğer yanlış anlaşıldığım nokta benim imzamZaten arkadaşın isyanı benim siteyi hiç okumadığı belli oluyor son yazım olan insanlar neden dinlemezler yazısını okusaydı dahi böyle bir işe hiç girmeyeceğine inanıyorum. Blogohbe de bir yazı yazarken önemle üzerinde durduğumuz nokta link verme ve kalemimizden çıkan yazıların okuyuculara faydası dokunabilmesidir. Bütün blog yazarları gibi internette geçen zamanı değerlendirip maddi gelir elde edebilme girişiminde bulunuyorum ve kazançlı olanları da herkesle paylaşmak en sevdiğim huylarımdan biridir. Blog yazarları blogları için emek harcıyorlar ve bu emeğin karşılığını arama girişiminde bulunma hakları vardır. Bu konuda sizlere en iyi tavsiye edebileceğim siteleri çeşitli yollardan test ediyorum. Sözü geçen imzamdaki sitenin deneme süresi 3 aydı ve bu süre içinde hiç bir şey kazanmadım ondan dolayı şimdi tavsiye edemiyorum ama benim bu arayışım bitmeyecektir. İlginç bir durum vardır ki bana bu iftirayı atan arkadaş benim gibi aynı arayış içerisinde bulunacak ve bloglama.com diye bir site açacaktır. Sloganı “güzel bloglar için reklam şebekesi”dir. Bu şebeke ful çekmeye başlayınca ben kullanmasam bile sizlere içtenlikle tavsiye edeceğimi garanti ediyorum

arkadaşın sitesi için Follow burada

Hiç yorum yok: