03 Eylül, 2007

Neden mzffer

Uzun bir süre bloglardan uzak kaldıktan sonra blogohbe ile tekrar karşınıza çıktım. Daha kaliteli bir içerik sunacağıma kendi kendime bir söz vermiştim eğer Blogohbe’ye bir girdi yazacak olursam oh be dedirtecek cinsten olmalıydı. Konulardan uzaklaşmamak gerekiyordu oysa bazen bu çok zor oluyordu. İlginç bulduğum ve son zamanlarda çıkan bazı haberleri sizlerle paylaşmak istediğimde ve bazen konu kendi bloğumla ilgili olacağı için bildirgeç, blogkazanı gibi sitelrde yayımlamak hem yazıların dağılması söz konusu olurken bir yandan da kendi sitesinin reklamını yapıyor gibi tartışmalara gelmek istemememdi. Bu şekilde blog açarak kendimi daha da sıkıştırdığımın farkındayım çünkü Blogohbe’ye girdi yazmak için zamanım kalmayacaktı ve her telden bir bloğum olduğundan yazıları yazarken daha da seçici olmak zorunda kalacağımdı. Bütün bu kritik şeyleri göz önüne alarak ve gerçekten uzun bir süre düşündükten sonra bu bloğu açarken benim yapmam gereken şey internette harcadığım zamanı iyice hesaplayabilmek ve düzenli olarak girdi ekleyebilmemdir. Bir matematikçi için bu zor bir şey değildir :)

Blog yazarken dikkat edeceğim konular
* İnternette geçen zamanımı iyice değerlendirmek o yüzden gereken önlemleri almak.
* Burada sizin işinize yarayacağını düşündüğüm bilgileri aktarabilmek
* Blogohbeye girdi eklerken gerçekten oh be diyeceğiniz bir konu olması üzerinde durmak, bu konuya iyice dikkat etmek
* Yorumlar benim için çok önemlidir o yüzden yorum alırken ve yorum yaparken bloga bir şeyler katmasına dikkat ederim. Kaliteli bir yorumu bir çok boş yoruma tercih ederim.
Sizin bana söylemek istediğiniz bir görüşünüz var ve benden saklıyorsunuz :(
Site hakkında bildireceğiniz görüşünüzü ve aklınıza takılan her konuda benimle iletşime geçmeniz beni çok sevindirir.
Sağlıcakla kalınız