22 Eylül, 2007

Bir blogcunun kız isteme hikayesi

Vakti zamanında iki genç yaşarmış bu gençler birbirlerini çok severmiş. Sene 2007 ve o zaman blog modası vardı bu gençler internette tanışmışlar ama daha yüz yüze görüşmemişlerdir. İki genç İstanbul'da yaşar ve o zaman blogcuların Türk blog yazarları toplantısı varmış talihsizlik bu ya bir türlü toplantıya gidememişler. Aslında toplantı önemli değildi erkek olan genelde şehirlerarası yolculuk yaptığında İstanbul’da fazla kalamıyordu. Bir gün erkek olan genç kızı istemeye karar verir daha tanışmamışlar durumu babasına söyler baba kabul eder sonra kızın babasının msni var mı? Diye sorar oğlan heee eeevet der sonra verir msn adresini.
Baba msn adresini ekler şans işte o an kızın babası msnin diğer ucunda
Kızın babasının ismi Kbaboş erkeğin ise Ebaboş olsun.
KBaboş : siz kimsiniz? beni niye eklediniz?
EBaboş : Efendim benim oğlan ile sizin kız birbirlerini seviyorlar
KBaboş : söyle nerden
EBaboş : İstanbul ya siz?
KBaboş : (Diğer iletiyi yeni görmüştür) ben de İstanbul, da, ne zaman görüşmüşler siz kimsiniz
EBaboş :Yanlış anlamayın canım benim oğlanın niyeti ciddi rızanız olursa evlenmek ister sizi kızla
...
(sinirler yatışır şimdi kız isteme faslı başlar)

KBaboş: Sizin oğlanın blog sayfası var mı? bir tanıyalım bakalım
EBaboş : Tabi buyrun der hemen adresi verir www.isimsizkahraman.com
KBaboş : [bloğu inceler ne kadar sosyal diye backlinkleri kontrol eder sonra pupuler mi diye pagerank değerine bakar, yazdığı yazılar dürüstçe yazılmış kopyala yapıştır yok, adsense reklamlarını da kontrol eder hakkını alır mı diye ,kontrol etme 1 hafta sürer ve karar anı! ]Efendim sizin oğlan iyi çocuk verdim gitti yarın gelir nişan takarız.

EBaboş : [Biraz tereddütlü olur sonra] Efendim benim mağdur görün bir kaç sorum olacaktı
KBaboş: Buyurun
EBaboş : Sizin kızı da tanımak benim hakkım kızın bloğu var mı diye sorar
KBaboş :hay hay canım buyurun adresi www...
EBaboş : Adresi inceler ama tatmin olmamıştır ya sizin kızın fotoğraflarını görebilir miyim flickr'i yok mu yoksa?(oğlan bu arada babasını sıkıştırır ya evet desene neyi bekliyorsun baba)

KBaboş : Olmaz olur mu buyurun..
EBaboş : [Fotoğraflara bakar kızı iyi tanımak için onun hakkında yapılan yorumlara bakar küfürlü bir yorum görmez sevinir fakat hala tatmin olamamış] ya pardon der bir de videosu var mı acaba youtube adresine bir bakalım

KBaboş : [Biraz sinirlenir sonra istifini bozmaz] buyurun .....
EBaboş : [inceler bunda da sorun görmez] tamam yarın gelir kızı isteriz. Gel seninle bir tavla oynayalım

KBaboş: tamam[msnler kapanır ]
[Not: bu arada msn de fazla imla hatası vardı düzeltmeye çalıştım]
Oğlan terden sırılsıklam olmuştur ama olsun kızın babası kızı verdi ya artık ölse de gam yemezdi hemen e-posta adresini açtı kıza müjdeli haberi gönderiyor. Sonraki gün ne mi oldu? Orasını işte bilemiyorum

Hiç yorum yok: